تغییرات اساسی دو تیم فوتبال پرسپولیس و استقلال برای دربی 



 
به گزارش صبح ساحل، دربی ۱۰۳ در شرایطی برگزار می‌شود که سرخ‌پوشان با بحران بازیکن در خط دفاعی روبه‌رو شده‌اند. باتوجه به اینکه ۳ مدافع میانی تخصصی این تیم برای این بازی در دسترس نیستند، اوسمار ویرا باید یک ترکیب جدید را در این مسابقه حساس تست کند.

باتوجه به تمرینات اخیر سرخ‌ها به نظر می‌رسد اوسمار از ترکیب فرشاد فرجی و علی نعمتی در این بازی استفاده خواهد کرد. به همین خاطر به نظر می‌رسد سرمربی برزیلی سرخ‌ها در بازی فردا دو هافبک تدافعی را در ترکیب تیمش استفاده کند تا فشار را از روی خط دفاعی‌اش بردارد.

با این همه و براساس تمرینات روز‌های گذشته پرسپولیس، به نظر می‌رسد سرخ‌ها با ترکیب علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، علی نعمتی، فرشاد فرجی، مسعود ریگی، محمد خدابنده‌لو، مهدی ترابی، اوستون اورونوف، امید عالیشاه و عیسی آل‌کثیر به زمین مسابقه با استقلال خواهند رفت.

 دربی ۱۰۳ در شرایطی برگزار می‌شود که جواد نکونام برای فتح دروازه حریف صاحب‌نامش بدون شک باید از عمق خط دفاعی به این تیم ضربه بزند. به همین خاطر احتمالا سرمربی آبی‌ها از زوج ماشاریپوف و بلانکو در خط حمله خودش استفاده خواهد کرد تا برای ارسال‌های هوایی با بلانکو برتری داشته باشد و در نبرد‌های سرعتی و تکنیکی روی زمین هم با ستاره ازبک خودش، سرخ‌ها را مغلوب کند.

بدین ترتیب به نظر می‌رسد استقلالی‌ها با ترکیب احتمالی سید حسین حسینی، آرمین سهرابیان، رافائل سیلوا، محمدحسین مرادمند، ابوالفضل جلالی، روزبه چشمی، مهدی مهدی پور، آرش رضاوند، صالح حردانی، گوستاوو بلانکو و جلال‌الدین ماشاریپوف به جنگ رقیب سنتی خودش می‌رود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها